Honlapkészítés
Keressen minket, hogy Önt is keressék!: +36309528932
 

    Weboldalunk használatával, olvasásával, az oldalon lebonyolított levélküldéssel hozzájárulsz a sütik (cookie-k) használatához. A sütik (cookie-k) gördülékenyebbé teszik a böngészést. Használatával könnyebb lesz az oldalon történő navigáció, a személyes beállítások megjeleníthetővé válnak a weboldalon.

    A sütik (cookie-k) használatáról Elolvasom

    Megértettem! Figyelmeztető sáv bezárása!
     

    Márk Marketing Kft. Adatkezelési Tájékoztató - Adatvédelmi Nyilatkozat

    A Márk Marketing Kft. (1108 Bp.Tavas utca 3/b, Budapest Magyarország) mint szolgáltató, adatkezelő kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a hatályos jogszabályokban (2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról; a 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről) meghatározott elvárásoknak.

    Cégünk elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, ezért fontosnak tartjuk az információs önrendelkezési jogod tiszteletben tartását.

    $1·         Személyes adataidat bizalmasan kezeljük, és biztonsági, technikai intézkedések révén azok biztonságát garantáljuk. Valamint harmadik félnek nem adjuk ki.

    Személyes adataid, az adatkezelés célja, jogalapja és annak időtartama

    Személyes adat akkor kezelhető, ha meghatározott célból, kötelezettség teljesítése érdekében történik és az adatok felvételének és kezelésének módja tisztességesen valósul meg. Az érintett hozzájárulásával.

    Az adatkezelés módja

    $1·         A honlapepitok.hu weboldal a weboldalon történő ajánlatkérés/kapcsolatfelvétel esetén, a hírlevél-feliratkozás során a megadott adatok alapján rögzíti az adataidat.  Hírlevél-igénylés során belekerülsz a hírlevél-adatbázisba.

    $1·         A hírlevélküldő program különböző statisztikai jellegű adatokat gyűjt a kiküldött hírlevél megnyitásáról, valamint weboldalunk látogatottsági statisztikát és adatokat gyűjt a Google Analitics segítségével.

    Az adatkezelés célja

    $1·         A veled történő kapcsolattartás, a számodra hasznos és általad igényelt információk megosztása, olvasási szokások elemzése, hírlevélküldés és feliratkozók gyűjtése.

    Az adatkezelés jogalapja

    $1·         A te hozzájárulásod, és az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. §-a, valamint a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (5) bekezdése.

    $1·         A kezelt adatok: neved, e-mail címed, ip címed. Ajánlatkéréskor telefonszám és e-mailcím.

    Az adatkezelés időtartama

    $1·         Visszavonásig érvényes, kérésedre azonnal töröljük adataidat a rendszerből. Valamint hírlevélfeliratkozás során te magad is leiratkozhatsz a levél végén kihelyezett Leiratkozási lehetőség révén.

    $1·         A hírlevélfeliratkozás során - az elérhetőségi adataid megadásával - hozzájárulsz ahhoz, hogy időnként e-mail formájában reklámüzenetet küldjünk neked.

    Az adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-

    Cookie-k használata

    A süti egy kisméretű állomány, egy adatcsomag, melynek tárolása a böngészők által a webszerver megbízásából történik. A szerver hozza létre őket a böngésző segítségével a felhasználó, azaz a te gépeden is. Ezek az adatok egy elkülönített könyvtárban kerülnek tárolásra.

    Minden oldalbetöltéskor a böngésző elküldi a süti tartalmát a webszervernek, így az tudni fogja, hogy az általad megadott beállításoknak megfelelő lapot adjon vissza. Az információszerzés ez esetben nem egy „illetéktelen információszerzés” (a felhasználó személyes adatai nem tárolódnak, a felhasználó nem azonosítható velük).

    A sütik használatával a felhasználók azonosítása és monitorozása a cél. Egyszerűbbé teszik az internetezést! Pl. nem szükséges újra és újra a személyes beállításokat megadni egy oldalon.

    Oldalunk használata során hozzájárulsz a cookie-k használatához. A sütiket bármikor törölheted saját számítógépedről, illetve letilthatod böngésződben a sütik alkalmazását. A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében van lehetőség az Adatvédelem beállításai alatt. Érvényességi idejük és szárazásuk is különböző lehet (állandó, ideiglenes, munkamenet sütik).

    Adatkezelés módja

    Adataidat megfelelő intézkedéssel védjük; harmadik félnek vagy jogosulatlan hozzáférésnek nem tesszük ki. Az általad megadott információk kezelésére csak az erre jogosult munkatársaknak nyílik lehetősége.

    A biztonságról különböző eljárásokkal gondoskodunk, szerverszinten és alkalmazásszinten is. De nem vállalunk felelősséget az adatok megrongálódásáért vagy megsemmisüléséért vagy illetéktelen kezekbe természeti csapás, terror- vagy bűncselekmény esetén.

    Jogi nyilatkozat

    A honlapepitok.hu teljes szöveges és grafikus tartalma, a Blog rovat/hírlevélsorozat szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv.) és a Márk Marketing Kft. jogtulajdonát képezik. Tartalma szellemi terméknek minősül, több munkaóra végterméke. Olvasásuk mellett kizárólag saját személyes információ szerzésére használhatóak fel.

    Üzleti célú felhasználásához, ezek átvételéhez, terjesztéshez a szerzőség feltüntetése nélkül nem járulunk hozzá.

    A honlapepitok.hu tartalmának engedély és előzetes beleegyezés (írásbeli hozzájárulás) nélküli felhasználása, átdolgozása, eltorzítása, bevételszerző tevékenységre történő felhasználása nem engedélyezett. Valamint annak másolása sem.

    Az adatkezelő elérhetősége:

    Név: Márk Marketing KFT.

    Székhely: 1108 Bp.Tavas utca 3/b

    Cégjegyzékszám: 01 09 925949

    Adószám: 14917363-2-42

    Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-

    Telefon: 00 36 30 952 89 32

    A Márk Marketing Kft. fenntartja a jogot az adatvédelmi nyilatkozat megváltoztatására.

     
     
    2014. szeptember 17., szerda 10:35

    Tippek a kulcsszókutatáshoz

    Értékelés:
    (4 szavazat)

    Mindenki szeretne elől lenni a Google találati listáján, méghozzá releváns szavakkal, melyekkel minőségi látogatókat szerezhet, és valóban keresnek is rá az emberek. Te is így vagy ezzel? Azonban e „nemes célt” nagyban veszélyezteti egy gyakran elkövetett hiba: a nem megfelelő kulcsszavak kiválasztása.
    Te ne ess ebbe a hibába! Éppen ezért szeretnénk néhány hasznos tanácsot adni, miként is válaszd ki a „befutó szavaidat”!

    Mi történik, ha rosszul választod ki a kulcsszavaidat?

    A rosszul megválasztott szavak, kifejezések következtében a vágány rossz irányba fut: a honlap programozóját, a webszöveg megalkotóját, mindenkit bevezetsz a bozótosba. A honlap elkészül (a keresőrobotok számára is jelzed, a honlap a kisujja búbjáig az adott témáról szól), és bár az általad választott kulcsszavak szempontjából tökéletesen megfelel honlapod a keresőoptimalizálás irányelveinek, és lehetséges, hogy a Google első oldalán az 1. pozíciót birtokolja, de a haszna vitatható. Hónapok, akár évek telnek el, és nincsen pozitív eredménye. Nincsenek minőségi látogatók.

    Mi az oka?

    Az emberek nagy része nem arra a kifejezésre keres rá, mely a honlapod fő kulcsszavaként ismeretes, ha az általad nyújtott szolgáltatást keresi.

    A megfelelő kulcsszót viszont nem is olyan könnyű megtalálni. Ehhez adunk most néhány praktikus tanácsot. Figyelem! A nyomozás macerás elfoglaltság.

    Kincsvadászat - Gyűjts be a kulcsszavaidat!

    Vadászni indulsz. A megfelelő kulcsszavakat szeretnéd megtalálni, mely honlapodra, illetve vállalkozásodra jellemző. Mit teszel? Leülsz egy üres papírral, és egy tollal, papírra veted gondolataidat, izgatottan könyveled el, hogy a rengeteg ötletedből igen sok kulcsszóra futotta. Majd néhány perc múlva elégedetten summázod: megtaláltad őket!

    Kénytelenek vagyunk félbeszakítani: ez még nem kulcsszókutatás, maximum piszkozat, margóra vetett gondolatok kuszasága. Egy kulcsszó meghatározás ennél összetettebb feladat. De nem lehetetlen küldetés.

    Milyen eszközök állnak a rendelkezésedre a kulcsszókutatáshoz?

    1. Google Adwords Kulcsszókereső. Hallottál már róla? A lelkesen összeírt listádon szereplő szavakra rá tudsz keresni a kulcsszókeresőben. Így nem csak a kulcsszó versenyét, és havi keresési számát (mennyien keresnek rá), de az esetleges releváns hozzá kapcsolódó kulcsszavakat (szókapcsolatok) is meg tudod nézni. Így listád újabb elemekkel bővülhet. Ez segít abban, hogy megismerd az emberek keresési szokásait, vagy, hogy egy adott kifejezést illetően mennyire vágod nagy fába a fejszédet.
    2. A legkézzelfoghatóbb segítség: a vevőid! Kérdezd meg vevőidet, ügyfeleidet! Ők mikre keresnek? Korántsem biztos, hogy szakmád zsargonszavait fogják a keresőmezőbe beírni.
    3. Google Keresési Trendek segítségével összehasonlíthatod a kereséseket különböző nézőpontok szerint: keresőszavak, földrajzi területek, időszakok vagy témacsoportok szerint.
    4. Google Webmestereszközök informál téged arról, hogy hányszor jelennek meg az oldalaid a Google-ban. Megtudhatod, hogy milyen keresések alapján érkeznek látogatóid weboldaladra.
    5. Nyomozz a konkurencia után! Könnyedén kiderítheted, hogy konkurenciád milyen kulcsszavakra gyúr a weboldalát illetően. Írd be a keresőbe az általad relevánsnak vélt kulcsszavaidat, és az első pozíciótól kezdve nézd át a konkurensek honlapjait. 

    CTL+F segítségével kifejezésekre kereshetsz a honlapon. Entert nyomva azt is látni fogod, hogy az adott kulcsszó hányszor szerepel a szövegben. A CTL+U segítségével pedig a honlap forráskódját tekintheted meg. Title, Description, Keywords kifejezések lesznek a befutók. Ezekre keress, és látni fogod a konkurencia milyen címmel, kulcsszavakkal látta el az oldalt.

    Hány kulcsszót válassz ki?

    Szolgáltatásfüggő. Minél több kulcsszót választasz, minél több dolgokról szól az oldalad, annál több szöveget is kell írnod a honlapra. Továbbá nem biztos, hogy az általad legfontosabbnak vélt „fő” kulcsszó lesz a befutó. Egy kevésbé értékesnek vélt, vagy „másodhegedűsként” elkönyvelt kulcsszó lehet több látogatót fog hozni oldaladra.

    Sok múlik rajta

    A keresőoptimalizálás nem átverés, de lehetséges, hogy eddig a nem megfelelő eszközök használatával próbálkoztál és az elmaradt siker miatt érzel rossz szájízt a keresőoptimalizálás hallatán. A megfelelő kulcsszavak kiválasztása legalább háromnegyedét adja ki a sikeres keresőoptimalizálásnak. Tehát sok múlik rajta.

    Hamarosan tippekkel segítünk neked, hogy megnézhesd, mit látnak a robotok a honlapodat illetően. Azonban előtte néhány egyszerű mozdulatot mutatunk, miként tudod leellenőrizni, hogy honlapodon található szövegekkel mások saját oldalukon büszkélkednek-e sajátjukként!

    Megtekintve 2300 alkalommal Utoljára frissítve: 2014. szeptember 17., szerda 12:44