Honlapkészítés
Keressen minket, hogy Önt is keressék!: +36309528932
 

    Weboldalunk használatával, olvasásával, az oldalon lebonyolított levélküldéssel hozzájárulsz a sütik (cookie-k) használatához. A sütik (cookie-k) gördülékenyebbé teszik a böngészést. Használatával könnyebb lesz az oldalon történő navigáció, a személyes beállítások megjeleníthetővé válnak a weboldalon.

    A sütik (cookie-k) használatáról Elolvasom

    Megértettem! Figyelmeztető sáv bezárása!
     

    Márk Marketing Kft. Adatkezelési Tájékoztató - Adatvédelmi Nyilatkozat

    A Márk Marketing Kft. (1108 Bp.Tavas utca 3/b, Budapest Magyarország) mint szolgáltató, adatkezelő kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a hatályos jogszabályokban (2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról; a 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről) meghatározott elvárásoknak.

    Cégünk elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, ezért fontosnak tartjuk az információs önrendelkezési jogod tiszteletben tartását.

    $1·         Személyes adataidat bizalmasan kezeljük, és biztonsági, technikai intézkedések révén azok biztonságát garantáljuk. Valamint harmadik félnek nem adjuk ki.

    Személyes adataid, az adatkezelés célja, jogalapja és annak időtartama

    Személyes adat akkor kezelhető, ha meghatározott célból, kötelezettség teljesítése érdekében történik és az adatok felvételének és kezelésének módja tisztességesen valósul meg. Az érintett hozzájárulásával.

    Az adatkezelés módja

    $1·         A honlapepitok.hu weboldal a weboldalon történő ajánlatkérés/kapcsolatfelvétel esetén, a hírlevél-feliratkozás során a megadott adatok alapján rögzíti az adataidat.  Hírlevél-igénylés során belekerülsz a hírlevél-adatbázisba.

    $1·         A hírlevélküldő program különböző statisztikai jellegű adatokat gyűjt a kiküldött hírlevél megnyitásáról, valamint weboldalunk látogatottsági statisztikát és adatokat gyűjt a Google Analitics segítségével.

    Az adatkezelés célja

    $1·         A veled történő kapcsolattartás, a számodra hasznos és általad igényelt információk megosztása, olvasási szokások elemzése, hírlevélküldés és feliratkozók gyűjtése.

    Az adatkezelés jogalapja

    $1·         A te hozzájárulásod, és az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. §-a, valamint a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (5) bekezdése.

    $1·         A kezelt adatok: neved, e-mail címed, ip címed. Ajánlatkéréskor telefonszám és e-mailcím.

    Az adatkezelés időtartama

    $1·         Visszavonásig érvényes, kérésedre azonnal töröljük adataidat a rendszerből. Valamint hírlevélfeliratkozás során te magad is leiratkozhatsz a levél végén kihelyezett Leiratkozási lehetőség révén.

    $1·         A hírlevélfeliratkozás során - az elérhetőségi adataid megadásával - hozzájárulsz ahhoz, hogy időnként e-mail formájában reklámüzenetet küldjünk neked.

    Az adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-

    Cookie-k használata

    A süti egy kisméretű állomány, egy adatcsomag, melynek tárolása a böngészők által a webszerver megbízásából történik. A szerver hozza létre őket a böngésző segítségével a felhasználó, azaz a te gépeden is. Ezek az adatok egy elkülönített könyvtárban kerülnek tárolásra.

    Minden oldalbetöltéskor a böngésző elküldi a süti tartalmát a webszervernek, így az tudni fogja, hogy az általad megadott beállításoknak megfelelő lapot adjon vissza. Az információszerzés ez esetben nem egy „illetéktelen információszerzés” (a felhasználó személyes adatai nem tárolódnak, a felhasználó nem azonosítható velük).

    A sütik használatával a felhasználók azonosítása és monitorozása a cél. Egyszerűbbé teszik az internetezést! Pl. nem szükséges újra és újra a személyes beállításokat megadni egy oldalon.

    Oldalunk használata során hozzájárulsz a cookie-k használatához. A sütiket bármikor törölheted saját számítógépedről, illetve letilthatod böngésződben a sütik alkalmazását. A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében van lehetőség az Adatvédelem beállításai alatt. Érvényességi idejük és szárazásuk is különböző lehet (állandó, ideiglenes, munkamenet sütik).

    Adatkezelés módja

    Adataidat megfelelő intézkedéssel védjük; harmadik félnek vagy jogosulatlan hozzáférésnek nem tesszük ki. Az általad megadott információk kezelésére csak az erre jogosult munkatársaknak nyílik lehetősége.

    A biztonságról különböző eljárásokkal gondoskodunk, szerverszinten és alkalmazásszinten is. De nem vállalunk felelősséget az adatok megrongálódásáért vagy megsemmisüléséért vagy illetéktelen kezekbe természeti csapás, terror- vagy bűncselekmény esetén.

    Jogi nyilatkozat

    A honlapepitok.hu teljes szöveges és grafikus tartalma, a Blog rovat/hírlevélsorozat szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv.) és a Márk Marketing Kft. jogtulajdonát képezik. Tartalma szellemi terméknek minősül, több munkaóra végterméke. Olvasásuk mellett kizárólag saját személyes információ szerzésére használhatóak fel.

    Üzleti célú felhasználásához, ezek átvételéhez, terjesztéshez a szerzőség feltüntetése nélkül nem járulunk hozzá.

    A honlapepitok.hu tartalmának engedély és előzetes beleegyezés (írásbeli hozzájárulás) nélküli felhasználása, átdolgozása, eltorzítása, bevételszerző tevékenységre történő felhasználása nem engedélyezett. Valamint annak másolása sem.

    Az adatkezelő elérhetősége:

    Név: Márk Marketing KFT.

    Székhely: 1108 Bp.Tavas utca 3/b

    Cégjegyzékszám: 01 09 925949

    Adószám: 14917363-2-42

    Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-

    Telefon: 00 36 30 952 89 32

    A Márk Marketing Kft. fenntartja a jogot az adatvédelmi nyilatkozat megváltoztatására.

     
     
    2014. szeptember 03., szerda 09:22

    Kulcsszavak beírásával keressük a választ

    Értékelés:
    (3 szavazat)

    „Langyos, langyos, forró, tűz”

    Választ, vagy információt keresel? Mikorra kell? Tegnapra.
    Mai felgyorsult világunkban nem érünk rá órákon keresztül keresni egy választ a kérdésünkre, megoldást találni problémánkra. A válasz most kell, de tüstént!

    Hogyan jönnek képbe a kulcsszavak? Mi a kulcsszó?

    Valamilyen oknál fogva leülsz a gép elé, és kutatni kezdesz egy témában. Meredten bámulod a monitort, és ujjaddal pötyögöd be a kifejezést, mellyel reményeid szerint közelebb kerülsz a válaszokhoz. A kulcsszó az a kifejezés, vagy szó, melyet optimistán gépelsz be a Google keresőmezőjébe, várva a legrelevánsabb és leghasznosabb válaszra.

     

    A kulcsszó egy olyan kifejezés, mely egy honlap életében kulcsfontossággal bír. Nem feltétlenül egy szó, lehet az egy kifejezés is, akár 3 szóból álló szóösszetétel. A kulcsszavak beírásával jutnak el vállalkozásod honlapjára a keresőből érkező felhasználók. Pofon egyszerű, vagy mégsem?

    Az emberek „kulcsszavakkal jutnak el hozzád”

    Azonban weboldalad szempontjából akkor hasznos a keresőkből érkező látogatok fogadása, ha azok valóban azt is találják nálad, amire ők valójában kerestek. Nem fogják azonnal bezárni a weboldalad, mert ők bizony nem erre voltak kíváncsiak. Tehát a minőségi látogatók szerzése a célod. Az egyszavas kulcsszavak esetében például nagy eséllyel érkezhetnek olyan látogatók is weboldaladra, akik érdeklődése nem az általad nyújtott szolgáltatásra irányul. Hanem valami egészen mást keresnek.

    Általános kulcsszavak hátrányai

    Az emberek többsége nem egy rövid kulcsszóra keres rá többnyire, hanem a keresőmezőbe akár egy hosszabb keresési kifejezés beírására is kísérletet tesz. Ezeket a hosszabb kifejezéseket nevezzük long tailoknak. A felmérések szerint a keresőszavak közel 70 %-a long tail.

    A kulcsszavak lehetnek:

    • rövidek/short tail (általános)
    • hosszúak/long tail (speciális)

    A rövid kulcsszavak általában egy szóból állnak (l-2 szó), és sokkal több konkurenciát hoznak magukkal. Hiszen általánosak. „A nagy halmazban” igen sok weboldal szerepeltetni tudja magát. Amennyiben belvárosi eladó ingatlanra vágyunk Budapesten, és az általánosabb és előreláthatólag erős versenyben álló ingatlan kifejezést ütjük be a keresőmezőbe, több mint 7 millió találattal gazdagodunk.

    A hosszú kulcsszavak (2)-3 vagy akár 4 szavas szóösszetételek, melyek előnyei a specialitásukban keresendőek: aki ilyen jellegű kulcsszóra keres, egészen biztosan egy nagyon konkrét választ keres. A szóösszetételekre kisebb a verseny, és habár a rákattintás is kevesebb lehet, egészen biztos, hogy a „kevés”-ből minőségi látogató lesz.

    A „kevesebbnek” konkrétan azt a választ nyújtjuk honlapunkkal, amire kíváncsiak. Így nagyobb eséllyel lesz belőlük (potenciális ügyfél) tényleges ügyfél, vagy vásárló. Minél specifikusabb keresési kifejezést írnak be a felhasználók, annál jobban szűkítik a kört.

    Példánkban long tailnek felel meg a budapest belvárosi ingatlan, vagy az eladó budapest belvárosi ingatlan kifejezés is. Utóbbi esetében már 6 millió találattal kevesebbet listáz a Google, érdeklődésünket figyelembe véve jóval relevánsabb válaszokat adva.

    Szavak helyett kifejezések - Sokszor célravezetőbb

    A szavak helyett kifejezésekre való keresés célja, hogy minél gyorsabban érjük el a célunkat: konkrét megoldást kapjunk a konkrét kérdésünkre. Olyan találati listát kapjunk a keresés során, mely a legrelevánsabb, és igényeinket teljes mértékben kielégíti.

    Konkrét választ keresel

    Éppen így van ez, akkor is, ha könyvelőre van szükségünk, és Sopron városában élünk. Te mit írnál a keresőbe? A könyvelő, vagy könyvelő Sopron kifejezést? Ugye nem szeretnél te sem a szegedi könyvelők között keresgélni?

    Lehet többre mész…

    Ennek függvényében egy soproni könyvelő sokkal nagyobb sikereket érhet el, ha a „könyvelő sopron” vagy „soproni könyvelő” kifejezésekre optimalizál, mintha az akár nagyobb versenyben álló „könyvelő” kifejezést választaná kulcsszónak. Hisz utóbbival akár a nagyobb versenynek köszönhetően több idő és energia ráfordításával sikerülhet neki a Google első oldalára feljönni, azonban ha a keresők fele bezárja honlapját a földrajzi helyet meglátva, nem ért el túl sokat az első oldalon szerepléssel.
    Jó hír, hogy a long tailokra sok esetben könnyebb is optimalizálni, azaz az organikus listán (első 10-es találat) a honlapodat a találatok közé hozni.

    Honlapod releváns kulcsszavai

    Honlapod -aloldalakat is figyelembe véve- számos releváns kulcsszóval rendelkezhet. Kulcsszavaid azon kifejezések, melyekre a legtöbb keresést indítják az emberek. Olyan szavak, kifejezések, szóösszetételek, melyek szolgáltatásodhoz, vállalkozásodhoz kapcsolódnak.

    Vállalkozásodat ismerve tisztában vagy azokkal a kifejezésekkel, melyek témába vágóak lehetnek? Nem biztos, hogy a felhasználók is ugyanazokra a szavakra keresnek.

    Az emberek egyszerűen gondolkodnak a kereséskor

    Abban az esetben, ha nyílászárókat értékesítünk, nem feltétlen a nyílászáró a megfelelő kulcsszó, amikor lehetséges, hogy egy új erkélyajtó vásárlását tervező személy az ajtó, erkélyajtó, vagy műanyag erkélyajtó kifejezésre fog keresni, hogy minél hamarabb megtalálja a keresett terméket.

    Mint ahogy a bútorszövet vagy kárpit kifejezések is egymás szinonimái. Könnyedén megtippelhetjük, vajon az emberek többsége melyik változatot használja a keresésénél.

    Hogyan válasszuk ki a kulcsszavakat?

    A nem megfelelő kulcsszavak kiválasztása estében honlapunk nem lesz elérhető azok számára, akiket szeretnénk megcélozni. Hogyan válasszunk tehát kulcsszavakat? Nos, következő írásunkból ez is kiderül!

    Ismerve a kulcsszavak legfontosabb ismérveit következő írásunkban hasznos tippeket adunk a kulcsszókutatáshoz! Papírt, ceruzát, üres Word dokumentumot elő!

    Megtekintve 2548 alkalommal Utoljára frissítve: 2014. szeptember 03., szerda 09:57