Honlapkészítés
Keressen minket, hogy Önt is keressék!: +36309528932
 

    Weboldalunk használatával, olvasásával, az oldalon lebonyolított levélküldéssel hozzájárulsz a sütik (cookie-k) használatához. A sütik (cookie-k) gördülékenyebbé teszik a böngészést. Használatával könnyebb lesz az oldalon történő navigáció, a személyes beállítások megjeleníthetővé válnak a weboldalon.

    A sütik (cookie-k) használatáról Elolvasom

    Megértettem! Figyelmeztető sáv bezárása!
     

    Márk Marketing Kft. Adatkezelési Tájékoztató - Adatvédelmi Nyilatkozat

    A Márk Marketing Kft. (1108 Bp.Tavas utca 3/b, Budapest Magyarország) mint szolgáltató, adatkezelő kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a hatályos jogszabályokban (2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról; a 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről) meghatározott elvárásoknak.

    Cégünk elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, ezért fontosnak tartjuk az információs önrendelkezési jogod tiszteletben tartását.

    $1·         Személyes adataidat bizalmasan kezeljük, és biztonsági, technikai intézkedések révén azok biztonságát garantáljuk. Valamint harmadik félnek nem adjuk ki.

    Személyes adataid, az adatkezelés célja, jogalapja és annak időtartama

    Személyes adat akkor kezelhető, ha meghatározott célból, kötelezettség teljesítése érdekében történik és az adatok felvételének és kezelésének módja tisztességesen valósul meg. Az érintett hozzájárulásával.

    Az adatkezelés módja

    $1·         A honlapepitok.hu weboldal a weboldalon történő ajánlatkérés/kapcsolatfelvétel esetén, a hírlevél-feliratkozás során a megadott adatok alapján rögzíti az adataidat.  Hírlevél-igénylés során belekerülsz a hírlevél-adatbázisba.

    $1·         A hírlevélküldő program különböző statisztikai jellegű adatokat gyűjt a kiküldött hírlevél megnyitásáról, valamint weboldalunk látogatottsági statisztikát és adatokat gyűjt a Google Analitics segítségével.

    Az adatkezelés célja

    $1·         A veled történő kapcsolattartás, a számodra hasznos és általad igényelt információk megosztása, olvasási szokások elemzése, hírlevélküldés és feliratkozók gyűjtése.

    Az adatkezelés jogalapja

    $1·         A te hozzájárulásod, és az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. §-a, valamint a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (5) bekezdése.

    $1·         A kezelt adatok: neved, e-mail címed, ip címed. Ajánlatkéréskor telefonszám és e-mailcím.

    Az adatkezelés időtartama

    $1·         Visszavonásig érvényes, kérésedre azonnal töröljük adataidat a rendszerből. Valamint hírlevélfeliratkozás során te magad is leiratkozhatsz a levél végén kihelyezett Leiratkozási lehetőség révén.

    $1·         A hírlevélfeliratkozás során - az elérhetőségi adataid megadásával - hozzájárulsz ahhoz, hogy időnként e-mail formájában reklámüzenetet küldjünk neked.

    Az adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-

    Cookie-k használata

    A süti egy kisméretű állomány, egy adatcsomag, melynek tárolása a böngészők által a webszerver megbízásából történik. A szerver hozza létre őket a böngésző segítségével a felhasználó, azaz a te gépeden is. Ezek az adatok egy elkülönített könyvtárban kerülnek tárolásra.

    Minden oldalbetöltéskor a böngésző elküldi a süti tartalmát a webszervernek, így az tudni fogja, hogy az általad megadott beállításoknak megfelelő lapot adjon vissza. Az információszerzés ez esetben nem egy „illetéktelen információszerzés” (a felhasználó személyes adatai nem tárolódnak, a felhasználó nem azonosítható velük).

    A sütik használatával a felhasználók azonosítása és monitorozása a cél. Egyszerűbbé teszik az internetezést! Pl. nem szükséges újra és újra a személyes beállításokat megadni egy oldalon.

    Oldalunk használata során hozzájárulsz a cookie-k használatához. A sütiket bármikor törölheted saját számítógépedről, illetve letilthatod böngésződben a sütik alkalmazását. A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében van lehetőség az Adatvédelem beállításai alatt. Érvényességi idejük és szárazásuk is különböző lehet (állandó, ideiglenes, munkamenet sütik).

    Adatkezelés módja

    Adataidat megfelelő intézkedéssel védjük; harmadik félnek vagy jogosulatlan hozzáférésnek nem tesszük ki. Az általad megadott információk kezelésére csak az erre jogosult munkatársaknak nyílik lehetősége.

    A biztonságról különböző eljárásokkal gondoskodunk, szerverszinten és alkalmazásszinten is. De nem vállalunk felelősséget az adatok megrongálódásáért vagy megsemmisüléséért vagy illetéktelen kezekbe természeti csapás, terror- vagy bűncselekmény esetén.

    Jogi nyilatkozat

    A honlapepitok.hu teljes szöveges és grafikus tartalma, a Blog rovat/hírlevélsorozat szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv.) és a Márk Marketing Kft. jogtulajdonát képezik. Tartalma szellemi terméknek minősül, több munkaóra végterméke. Olvasásuk mellett kizárólag saját személyes információ szerzésére használhatóak fel.

    Üzleti célú felhasználásához, ezek átvételéhez, terjesztéshez a szerzőség feltüntetése nélkül nem járulunk hozzá.

    A honlapepitok.hu tartalmának engedély és előzetes beleegyezés (írásbeli hozzájárulás) nélküli felhasználása, átdolgozása, eltorzítása, bevételszerző tevékenységre történő felhasználása nem engedélyezett. Valamint annak másolása sem.

    Az adatkezelő elérhetősége:

    Név: Márk Marketing KFT.

    Székhely: 1108 Bp.Tavas utca 3/b

    Cégjegyzékszám: 01 09 925949

    Adószám: 14917363-2-42

    Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-

    Telefon: 00 36 30 952 89 32

    A Márk Marketing Kft. fenntartja a jogot az adatvédelmi nyilatkozat megváltoztatására.

     
     
    2014. augusztus 23., szombat 21:14

    Ismerd ki a keresési szokásokat!

    Értékelés:
    (4 szavazat)
    Használjuk a Google-t… oké, oké, de hogyan tesszük azt?
     
    A netes keresés viszi a pálmát, abban az esetben, ha gyorsan szeretnénk valamilyen kérdésre választ kapni. Sokkal ritkábban használjuk a közösségi hálót, vagy az e-mail-írás lehetőségét. Biztosra megyünk. Ha a haverok, vagy barátok nem is tudnák (minek is írogassunk nekik akkor, felesleges kör), a Google biztosan tudja kérdésünkre a választ.
    Az emberek keresnek, és találnak. De vajon, aki a vállalkozásod által nyújtott szolgáltatást keresi, téged fog megtalálni? Miből gondolod, hogy weboldalad könnyedén elérhető az ügyfelek, a vásárlók számára? A honlapod vajon arról szól, amit állítasz róla?
     
    Bármilyen cég, vállalkozás tulajdonosa is legyünk, ha honlappal rendelkezünk (szinte már alapkövetelmény), még nem dőlhetünk hátra a székünkben várva a potenciális vásárlókra, ügyfelekre. Hisz jönnek majd azok maguktól! Áááá, felejtsd el! 
     
    Ahhoz, hogy konkrét lépésekben vezessünk rá a honlapod hiányosságaira, elöljáróban érdemes néhány fontos dolgot tisztázni. Avagy hogy kerül a csizma az asztalra?
     

    Aki keres, az talál!

     
    Szeretnénk egy új mobilt! Mihez kezdünk? Azonnal elrohanunk a boltba venni egyet? Végigpásztázzuk a polcokat? Ugye nem? Szinte kivétel nélkül először a neten tájékozódunk. Beírjuk a keresőbe a keresett terméket, és izgatottan várjuk „mit dob ki válasznak”. A mankónkra, a Google-re támaszkodunk. 
     

    A Google tarol hazánkban

     
    A felmérések szerint a magyar netezők közel 97 %-a a Google-t használja keresésre. Másodlagos szerepet tölt be a Yahoo, a Bing. Holott más országokban egy kicsit másképp alakul az keresők eloszlása. A világ legnépszerűbb keresőjét (Google) Larry Page és Sergey Brin hozta létre, és a 2000-es években lett piacvezetővé. Egy meglehetősen bonyolult keresési algoritmus alapján rangsorolja a weboldalakat, hogy a legrelevánsabb és leghasznosabb keresési találatokat biztosítsa a felhasználónak. 
     
    Használjuk a Google-t… oké, oké, de hogyan tesszük azt?
     
    Ha mobilt keresünk, nyilvánvalóan szűkíteni fogjuk a keresést, azokra a tulajdonságokra, melyekkel szeretnénk, hogy rendelkezzen hőn áhított termékünk: Samsung i9505 Galaxy, érintőképernyős mobilok, kártya független mobilok, használt mobiltelefonok stb. Minél értékesebb tartalmat, információt szeretnénk kapni, lehetőleg gyorsan.
     

    Sosem szerettem nyomulni, miért jó nekem a Google első oldala?

     
    Végre sikerült eladnod a házad. És költözés előtt állsz. Azonnal költöztető brigádra van szükséged. Szeretnél olcsón költözni. Gyors és hasznos segítségre várva, azonnal gépeled is az „olcsó költözés” vagy „olcsó költöztetés” kifejezést a Google keresőmezőjébe. 
     
    Az első néhány találatot átnézve - melyekre bizalmat szavazol, hiszen a Google már csak tudja miért is sorolta őket az első néhány találat közé-, vajon tovább lépsz-e a második vagy esetleg a harmadik oldalra? Ha a felhasználók 90%-os csoportjába tartozol, akkor a válaszunk: NEM. 
     
    A felhasználók nagy száma ugyanis hamar feladja, és amennyiben nem találja meg a választ a kérdésre, inkább módosít a keresési kifejezésen. Az első oldal tehát kulcsfontossággal bír, azonban még itt is lehetnek eltérések: a statisztikák azt mutatják, hogy általában az első 3 találat viszi el az arany, ezüst és bronzérmet. 
     
    Ezek alapján te milyen pozíciót szeretnél birtokolni a Google organikus találati listáján? Segítünk neked, hogy megismerd azokat a tényezőket, melyek hozzásegítenek a kedvező pozíciókhoz. Nos, vállalod a kihívást?
     
    Ha szeretnél hasznos, és gyakorlati lépésekben kapott tanácsokra szert tenni, következő írásunkban választ kaphatsz a következő kérdésre:
     
    Mik a vállalkozásom legrelevánsabb kulcsszavai? Rövid vagy hosszú kulcsszavakat válasszak, melyekkel érek el több minőségi látogatót az oldalamra?
    Megtekintve 2783 alkalommal Utoljára frissítve: 2014. augusztus 23., szombat 21:21