Honlapkészítés
Keressen minket, hogy Önt is keressék!: +36309528932
 

    Weboldalunk használatával, olvasásával, az oldalon lebonyolított levélküldéssel hozzájárulsz a sütik (cookie-k) használatához. A sütik (cookie-k) gördülékenyebbé teszik a böngészést. Használatával könnyebb lesz az oldalon történő navigáció, a személyes beállítások megjeleníthetővé válnak a weboldalon.

    A sütik (cookie-k) használatáról Elolvasom

    Megértettem! Figyelmeztető sáv bezárása!
     

    Márk Marketing Kft. Adatkezelési Tájékoztató - Adatvédelmi Nyilatkozat

    A Márk Marketing Kft. (1108 Bp.Tavas utca 3/b, Budapest Magyarország) mint szolgáltató, adatkezelő kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a hatályos jogszabályokban (2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról; a 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről) meghatározott elvárásoknak.

    Cégünk elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, ezért fontosnak tartjuk az információs önrendelkezési jogod tiszteletben tartását.

    $1·         Személyes adataidat bizalmasan kezeljük, és biztonsági, technikai intézkedések révén azok biztonságát garantáljuk. Valamint harmadik félnek nem adjuk ki.

    Személyes adataid, az adatkezelés célja, jogalapja és annak időtartama

    Személyes adat akkor kezelhető, ha meghatározott célból, kötelezettség teljesítése érdekében történik és az adatok felvételének és kezelésének módja tisztességesen valósul meg. Az érintett hozzájárulásával.

    Az adatkezelés módja

    $1·         A honlapepitok.hu weboldal a weboldalon történő ajánlatkérés/kapcsolatfelvétel esetén, a hírlevél-feliratkozás során a megadott adatok alapján rögzíti az adataidat.  Hírlevél-igénylés során belekerülsz a hírlevél-adatbázisba.

    $1·         A hírlevélküldő program különböző statisztikai jellegű adatokat gyűjt a kiküldött hírlevél megnyitásáról, valamint weboldalunk látogatottsági statisztikát és adatokat gyűjt a Google Analitics segítségével.

    Az adatkezelés célja

    $1·         A veled történő kapcsolattartás, a számodra hasznos és általad igényelt információk megosztása, olvasási szokások elemzése, hírlevélküldés és feliratkozók gyűjtése.

    Az adatkezelés jogalapja

    $1·         A te hozzájárulásod, és az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. §-a, valamint a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (5) bekezdése.

    $1·         A kezelt adatok: neved, e-mail címed, ip címed. Ajánlatkéréskor telefonszám és e-mailcím.

    Az adatkezelés időtartama

    $1·         Visszavonásig érvényes, kérésedre azonnal töröljük adataidat a rendszerből. Valamint hírlevélfeliratkozás során te magad is leiratkozhatsz a levél végén kihelyezett Leiratkozási lehetőség révén.

    $1·         A hírlevélfeliratkozás során - az elérhetőségi adataid megadásával - hozzájárulsz ahhoz, hogy időnként e-mail formájában reklámüzenetet küldjünk neked.

    Az adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-

    Cookie-k használata

    A süti egy kisméretű állomány, egy adatcsomag, melynek tárolása a böngészők által a webszerver megbízásából történik. A szerver hozza létre őket a böngésző segítségével a felhasználó, azaz a te gépeden is. Ezek az adatok egy elkülönített könyvtárban kerülnek tárolásra.

    Minden oldalbetöltéskor a böngésző elküldi a süti tartalmát a webszervernek, így az tudni fogja, hogy az általad megadott beállításoknak megfelelő lapot adjon vissza. Az információszerzés ez esetben nem egy „illetéktelen információszerzés” (a felhasználó személyes adatai nem tárolódnak, a felhasználó nem azonosítható velük).

    A sütik használatával a felhasználók azonosítása és monitorozása a cél. Egyszerűbbé teszik az internetezést! Pl. nem szükséges újra és újra a személyes beállításokat megadni egy oldalon.

    Oldalunk használata során hozzájárulsz a cookie-k használatához. A sütiket bármikor törölheted saját számítógépedről, illetve letilthatod böngésződben a sütik alkalmazását. A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében van lehetőség az Adatvédelem beállításai alatt. Érvényességi idejük és szárazásuk is különböző lehet (állandó, ideiglenes, munkamenet sütik).

    Adatkezelés módja

    Adataidat megfelelő intézkedéssel védjük; harmadik félnek vagy jogosulatlan hozzáférésnek nem tesszük ki. Az általad megadott információk kezelésére csak az erre jogosult munkatársaknak nyílik lehetősége.

    A biztonságról különböző eljárásokkal gondoskodunk, szerverszinten és alkalmazásszinten is. De nem vállalunk felelősséget az adatok megrongálódásáért vagy megsemmisüléséért vagy illetéktelen kezekbe természeti csapás, terror- vagy bűncselekmény esetén.

    Jogi nyilatkozat

    A honlapepitok.hu teljes szöveges és grafikus tartalma, a Blog rovat/hírlevélsorozat szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv.) és a Márk Marketing Kft. jogtulajdonát képezik. Tartalma szellemi terméknek minősül, több munkaóra végterméke. Olvasásuk mellett kizárólag saját személyes információ szerzésére használhatóak fel.

    Üzleti célú felhasználásához, ezek átvételéhez, terjesztéshez a szerzőség feltüntetése nélkül nem járulunk hozzá.

    A honlapepitok.hu tartalmának engedély és előzetes beleegyezés (írásbeli hozzájárulás) nélküli felhasználása, átdolgozása, eltorzítása, bevételszerző tevékenységre történő felhasználása nem engedélyezett. Valamint annak másolása sem.

    Az adatkezelő elérhetősége:

    Név: Márk Marketing KFT.

    Székhely: 1108 Bp.Tavas utca 3/b

    Cégjegyzékszám: 01 09 925949

    Adószám: 14917363-2-42

    Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-

    Telefon: 00 36 30 952 89 32

    A Márk Marketing Kft. fenntartja a jogot az adatvédelmi nyilatkozat megváltoztatására.

     
     
    2014. december 02., kedd 11:44

    Ezt ne csináld, mert bünti lesz!

    Értékelés:
    (2 szavazat)

    Szereted a vállalkozásodat illetve termékeidet „reklámozó”weboldalad? Büszke vagy rá, időnként frissítgeted, alakítgatod, új szövegeket helyezel fel rá? Buzgó törekvésekkel szeretnél előnyösebb helyzetbe kerülni a világhálón? Mi van, ha azt mondjuk, bizonyos lépésekkel pont az ellentétét éred el és saját magad alatt vágod a fát?!

    Akár szándékos vagy véletlen baklövések váltják ki a büntetéseket weboldalad életében, a baj az már csak baj marad, mindegy milyen körülményeknek is köszönheted azt. Íme, néhány tényező, melyet úgy kerülj, mint macska a mosdatást!
     

    Kerülendő technikák

     

    Hiába az esetleges gyors és látványos eredmény egy weboldal életében, ha azt a Google szemében „csalással” érted el. Ugyanis a Google a nem etikus, úgynevezett fekete kalapos („black hat”) keresőoptimalizálási módszereket bünteti (etikus: fehér kalapos „white hat”). Ugye te sem szeretnéd, ha rezegne alattad a léc? Akkor inkább kerüld e „technikákat”:

     

     

    1. Duplikációk:

      A Google talán egyik legkényesebb vesszőparipája. A duplikáció lehet szöveges, tehát tartalmi duplikáció (mely etikátlan és szerzői jogokat is sért); valamint két oldal forráskódjának teljesen azonos kinézete is.
      Ugyanaz a weboldal több domain alatt elérhető. Hogyan? Többféle domain nevet foglalsz le és mindegyiken ugyanazt a weboldalt „kínálod”. Így tulajdonképpen saját magad duplikálod le a honlapodat.
      Könnyen megoldhatod ezt a problémát úgy, hogy egy domaint kiválasztasz, és a többit a keresőoptimalizálásnak is megfelelő keresőbarát 301-es átirányítással átirányítod a választott domainre, melyen a tartalmad is fut. Így bármelyik domain nevet is írod be url- címként, a kiválasztott domain nevedre „ugorva” fog bejönni az.
      De szintén duplikációnak tekinti a Google, ha az oldalad elérhető www-vel és anélkül is, vagy ha a főoldal mellett létezik egy /index.php, /index.html stb. végződésű oldal is. Ezekre „gyógyír” lehet egy 301-es levágás (mindezt a htaccess –ben). Így elkerülheted a duplikációt és elérheted, hogy csak egyféleképpen hivatkozzanak rád a világhálón! De duplikációnak számíthat, ha egy cikk több url-en is elérhető. Ne rakd ki ugyanazt a tartalmat több ezer helyre! A honlapon belüli ismétlésekre (pl. webáruház esetében ugyanazon termék, többféle színben, ugyanazon leírással) a rel=canonical link használata a megoldás. E megoldással a kereső számára tudatod, melyik az elsődleges tartalom.

    2. Ugyanaz a Title és Meta taggal látod el az oldalad több aloldalát is?

      Oldalaid meta adatainál egyet megírva „jó lesz ez a többire is” elven bemásolgatod mindegyik oldaladhoz? Nos, mivel az oldalad tartalmának leírására szolgálnak a meta adatok, nehezen hihető, hogy mindegyik ugyanarról szó. A tartalomhoz hasonlóan ezt sem célszerű duplikálni.

    3. Rejtett szövegekkel növeled a kulcsszósűrűséget az oldaladon?
      Régi ismert trükk, hogy a felhasználók számra nem látható, háttérben elhelyezett láthatatlan szövegeket helyezünk el (oldal hátterével megegyező betűszín). A kulcsszósűrűség növelését igyekeztek így megoldani egyesek régen, azonban a robotokat ma már nem lehet ilyen könnyedén átverni. Ne álcázz! Használd a kulcsszavakat a szövegben és azok szinonimáit az ésszerűség keretin belül (számszerűsítve akár 1,5-2-3 % körül)!

    4. Nem felhasználóbarát átirányításokat vagy úgynevezett kapu oldalak használsz?

      Habár a 302-es keresőbarát átirányítást maximum átmenti megoldásként szokták alkalmazni; a 301-es átirányítás az általánosan elfogadott és javasolt átirányítási mód, melyet pl. a www-s előtag „levágásának” kivitelezésére is szokás alkalmazni. A Google alapvetően nem kedveli a más oldalra irányított weboldalakat, de a keresőbarát 301-el nem fogod kihúzni a gyufát nála. Alapvetően figyelni kell, hogy az oldalad ne saját magára irányítsd át, hogy egy átirányítási körbe vidd bele! Kapu vagy átjáró oldalak használatával is kockáztatsz egy büntetést, hiszen ezzel olyan oldalt hozol létre, ami egy témakörrel kapcsolatban teli van kulcsszavakkal, de utána egy másik oldalra viszed át a felhasználót. A Google szemében nincs értéke.

    5. Flash és keretes weboldalban gondolkodsz? Ne tedd!

      A Flash tulajdonképpen képként képfájlként kezeli az oldalad, ezt onnan is tudod, hogy nem tudod egérrel másolni a rajta lévő szöveget. A keresőrobotok ezt nem tudják rendesen kezelni és szövegként, tartalomként értelmezni. Mint, ahogy a nyitóoldalak, vagy a keretbe foglalt weboldalak használata is kerülendő.

    6. Gyakori szerverleállás

      A Google nem kedveli azokat az oldalakat sem, amik lassú válaszidővel rendelkeznek. Vagy lassú az oldalak betöltődési ideje. Mint, ahogy a szerver gyakori leállása sem, hisz megbízhatatlan oldal képét sugallja ezzel egy weboldal. Ami nem elérhető, vagy lassan tölthető be, tehát a felhasználó számára nem hasznos. A Google pedig a felhasználó érdekét nézi.

    7. Kifogásolható tartalmakra linkelsz

      Ha a te weboldalad linkel kifogásolható tartalmakra (pl. felnőtt tartalmú weboldal, szerencsejáték, vagy büntetett oldalak), akkor a Google úgy tekinti, hogy szándékosan haverkodsz velük, és nem nézi jó szemmel.

    8. Hirtelen több ezer hivatkozás az oldaladra, rövid időn belül.

      A Google a természetes hivatkozásszerzést kedveli egy oldalra vonatkozóan. Ha linképítéssel rá is segítesz (alapszükséglet), akkor is értékes és hasznos hivatkozásokkal gyarapítsd az oldalad! Ha kihelyezed az oldalad linkjét egy másik weboldal footerébe, vagy egy olyan központi helyre, ahol a weboldal minden egyes aloldalán meg fog jelenni (webáruháznál, minden egyes termék aloldalán), és nem látod el nofollow-val (ne kövesse a Google), akkor egy oldalról akár több ezer hivatkozás is érkezhet oldaladra, rövid időn belül. E linkek azonban nem értékes tartalommal ellátott hivatkozások lesznek rá, csupán generált linkek. Mint ahogy a vásárolt linkek is ilyenek.

     
    A büntetéseknek lehetnek még egyéb okai is, a legfőbb hibákat hoztuk fel példaként. De mit lehet tenni, ha már a büntetés hatását érzékeled weboldaladon? Következő írásunkból megtudhatod.

     

     
     
    Megtekintve 2798 alkalommal Utoljára frissítve: 2014. december 02., kedd 12:51