Honlapkészítés
Keressen minket, hogy Önt is keressék!: +36309528932
 

    Weboldalunk használatával, olvasásával, az oldalon lebonyolított levélküldéssel hozzájárulsz a sütik (cookie-k) használatához. A sütik (cookie-k) gördülékenyebbé teszik a böngészést. Használatával könnyebb lesz az oldalon történő navigáció, a személyes beállítások megjeleníthetővé válnak a weboldalon.

    A sütik (cookie-k) használatáról Elolvasom

    Megértettem! Figyelmeztető sáv bezárása!
     

    Márk Marketing Kft. Adatkezelési Tájékoztató - Adatvédelmi Nyilatkozat

    A Márk Marketing Kft. (1108 Bp.Tavas utca 3/b, Budapest Magyarország) mint szolgáltató, adatkezelő kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a hatályos jogszabályokban (2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról; a 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről) meghatározott elvárásoknak.

    Cégünk elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, ezért fontosnak tartjuk az információs önrendelkezési jogod tiszteletben tartását.

    $1·         Személyes adataidat bizalmasan kezeljük, és biztonsági, technikai intézkedések révén azok biztonságát garantáljuk. Valamint harmadik félnek nem adjuk ki.

    Személyes adataid, az adatkezelés célja, jogalapja és annak időtartama

    Személyes adat akkor kezelhető, ha meghatározott célból, kötelezettség teljesítése érdekében történik és az adatok felvételének és kezelésének módja tisztességesen valósul meg. Az érintett hozzájárulásával.

    Az adatkezelés módja

    $1·         A honlapepitok.hu weboldal a weboldalon történő ajánlatkérés/kapcsolatfelvétel esetén, a hírlevél-feliratkozás során a megadott adatok alapján rögzíti az adataidat.  Hírlevél-igénylés során belekerülsz a hírlevél-adatbázisba.

    $1·         A hírlevélküldő program különböző statisztikai jellegű adatokat gyűjt a kiküldött hírlevél megnyitásáról, valamint weboldalunk látogatottsági statisztikát és adatokat gyűjt a Google Analitics segítségével.

    Az adatkezelés célja

    $1·         A veled történő kapcsolattartás, a számodra hasznos és általad igényelt információk megosztása, olvasási szokások elemzése, hírlevélküldés és feliratkozók gyűjtése.

    Az adatkezelés jogalapja

    $1·         A te hozzájárulásod, és az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. §-a, valamint a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (5) bekezdése.

    $1·         A kezelt adatok: neved, e-mail címed, ip címed. Ajánlatkéréskor telefonszám és e-mailcím.

    Az adatkezelés időtartama

    $1·         Visszavonásig érvényes, kérésedre azonnal töröljük adataidat a rendszerből. Valamint hírlevélfeliratkozás során te magad is leiratkozhatsz a levél végén kihelyezett Leiratkozási lehetőség révén.

    $1·         A hírlevélfeliratkozás során - az elérhetőségi adataid megadásával - hozzájárulsz ahhoz, hogy időnként e-mail formájában reklámüzenetet küldjünk neked.

    Az adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-

    Cookie-k használata

    A süti egy kisméretű állomány, egy adatcsomag, melynek tárolása a böngészők által a webszerver megbízásából történik. A szerver hozza létre őket a böngésző segítségével a felhasználó, azaz a te gépeden is. Ezek az adatok egy elkülönített könyvtárban kerülnek tárolásra.

    Minden oldalbetöltéskor a böngésző elküldi a süti tartalmát a webszervernek, így az tudni fogja, hogy az általad megadott beállításoknak megfelelő lapot adjon vissza. Az információszerzés ez esetben nem egy „illetéktelen információszerzés” (a felhasználó személyes adatai nem tárolódnak, a felhasználó nem azonosítható velük).

    A sütik használatával a felhasználók azonosítása és monitorozása a cél. Egyszerűbbé teszik az internetezést! Pl. nem szükséges újra és újra a személyes beállításokat megadni egy oldalon.

    Oldalunk használata során hozzájárulsz a cookie-k használatához. A sütiket bármikor törölheted saját számítógépedről, illetve letilthatod böngésződben a sütik alkalmazását. A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében van lehetőség az Adatvédelem beállításai alatt. Érvényességi idejük és szárazásuk is különböző lehet (állandó, ideiglenes, munkamenet sütik).

    Adatkezelés módja

    Adataidat megfelelő intézkedéssel védjük; harmadik félnek vagy jogosulatlan hozzáférésnek nem tesszük ki. Az általad megadott információk kezelésére csak az erre jogosult munkatársaknak nyílik lehetősége.

    A biztonságról különböző eljárásokkal gondoskodunk, szerverszinten és alkalmazásszinten is. De nem vállalunk felelősséget az adatok megrongálódásáért vagy megsemmisüléséért vagy illetéktelen kezekbe természeti csapás, terror- vagy bűncselekmény esetén.

    Jogi nyilatkozat

    A honlapepitok.hu teljes szöveges és grafikus tartalma, a Blog rovat/hírlevélsorozat szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv.) és a Márk Marketing Kft. jogtulajdonát képezik. Tartalma szellemi terméknek minősül, több munkaóra végterméke. Olvasásuk mellett kizárólag saját személyes információ szerzésére használhatóak fel.

    Üzleti célú felhasználásához, ezek átvételéhez, terjesztéshez a szerzőség feltüntetése nélkül nem járulunk hozzá.

    A honlapepitok.hu tartalmának engedély és előzetes beleegyezés (írásbeli hozzájárulás) nélküli felhasználása, átdolgozása, eltorzítása, bevételszerző tevékenységre történő felhasználása nem engedélyezett. Valamint annak másolása sem.

    Az adatkezelő elérhetősége:

    Név: Márk Marketing KFT.

    Székhely: 1108 Bp.Tavas utca 3/b

    Cégjegyzékszám: 01 09 925949

    Adószám: 14917363-2-42

    Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-

    Telefon: 00 36 30 952 89 32

    A Márk Marketing Kft. fenntartja a jogot az adatvédelmi nyilatkozat megváltoztatására.

     
     
    2014. szeptember 24., szerda 09:48

    Dühít, hogy ellopták a honlapod szövegét?

    Értékelés:
    (1 szavazat)
    Ellenőrizd néhány lépésben, valóban ez történt-e!
     
    Lopni nem szép dolog, etikátlan és jogellenes is, de konkrétan mi bajod származhat egy szöveg lenyúlásából? Akár te magad koppintasz, akár mások veszik használatba a szövegeidet, veszélynek van kitéve a honlapod!
     
    Az internetes tartalmak könnyű másolhatósága és egyszerű hozzáférhetősége könnyedén csábíthat arra, hogy mások tollával ékeskedj. De hol kezdődik a lopás, és mi az ötletbankolás? Egyáltalán hogyan tudod leellenőrizni, hogy duplikáció forog-e fent honlapodat illetően?!
     
    Az alábbi hasznos tippek és infók alapján tisztábban fogsz látni és elkerülheted, hogy átverjenek!

    Nálad járt a szarka?

    A vérnyomásod az egekbe szökött, mikor szembesültél vele, hogy honlapod szövege bizony más honlapján vigyorog rád? Az elmúlt időszakban hátrasorolódott honlapod a Google találati listáján és nem tudod miért? Nos, eláruljuk, lehet összefüggés a kettő között.
     
    Miért büntet érte a Google? Az orosz roulette veszélye
    A Google a minőségibb, valamint ellenőrzöttebb találati lista érdekében bizonyos tényezőket szigorúan büntet. Ilyen fontos tényező egy honlap szövegeinek egyedisége is. A duplikáció megléte büntetésekkel sújthatja a honlapodat, akár több száz oldalnyi hátrasorolás is lehet az eredménye. Habár egyesek szerint az egyezés nem feltétlenül jelent veszélyt abban az esetben, ha te publikáltad először az anyagot, tehát a te honlapod az elsődleges forrás. Ez esetben ugyanis a másolatokat fogja büntetni a Google. Azonban láttunk már erre ellentétes példát is ,melyben az eredeti oldal is büntetés alá került.
     
    Az egyedi, értékes tartalmat a Gogole díjazza. Miért teszi ezt?
     
    A Google akkor hasznos a felhasználók számára, ha a keresett kifejezésre értékes, és hasznos választ kapnak. Ha több weboldalon teljesen ugyanazon taratommal találkoznak, csak más cégér alatt futva; az a számukra nem értékes válasz, így a Google-től sem azt kapják, amit vártak.
     

    Lopás, vagy csak „ötletbankolás”?

    Mi különbség a Copy Paste, egy az egyben lemásolt tartalmak, és az ötletbankolás, azaz a kölcsönzött ötletek között?
     
    Szöveget sokféleképpen lehet írni a világhálón. És nem csak a honlapod szövegezését illetően, hanem pl. blogbejegyzések, vagy szakmai írások esetében is igaz mindez. A teljes duplikáció forrásmegjelölés nélküli verziójától, a néhány mondat erejéig másolt forrásmegjelöléssel ellátott verziójáig (pl.: blogajánlók), és a más ötlete alapján íródott és csupán átírt szövegek lehetőségéig. Mi a helyzet, ha más ötlete megtetszett egy témával kapcsolatban?
     
    Nos, nincs új a nap alatt, szokták mondani. Így,- különösen egy szakmán belül - újra és újra előkerülhetnek témák, melyek feldolgozásra kerülnek. Bizonyára te is olvastál már temérdek életmód portálon szálkásító edzésprogramot ajánló írásokat, vagy hasznos tippeket egy kiránduláshoz, netán álláskereső tanácsokat különböző HR szakértők honlapjain. A kérdés inkább az: miként dolgozod fel a témákat? Keresel-e új aspektusokat, milyen irányból közelíted meg a témát, vagy megtalálod-e a kiinduló forrást pl. egy esemény vagy hír kapcsán?
     
    Szerzői jogok, forrásmegjelölés, internetes hivatkozásjog
     
    Ahhoz, hogy a szerzői jogok sárba tiprását elkerüld, érdemes figyelned az internetes hivatkozásjogokra, amennyiben pl. szakmai blogot vezetsz honlapodon, és cikkeket szeretnél átvenni, és leközölni. Egy cikk, írás esetében linkelni szokás a weboldalra, a cikk eredeti helyére. Kivétel ez alól, ha engedélyt ad a cikk írója a szöveg teljes terjedelemben való leközlésére. A legtöbb publicista az értésedre is adja azt az átvehető mondatmennyiséget egy írásából, mely forrásmegjelöléssel posztolható. Ezzel elkerülheted a jogosulatlan másodközlés problémáját.
     
    A szerzői jogi törvény alól a hírek kivételt képeznek, tehát a hírügynökségektől (pl.: MTI) átvett anyagok forrásmegjelöléssel teljes terjedelmükben, valamint változtatás nélkül leközölhetők.
     
    Hogyan kerüld el, hogy Google duplikációnak vegye ezen leközléseket? Használd a Canonical kódot!
     
    A Google felé jelezheted, hogy bár nem te vagy az elsődleges forrás, nem duplikálni kívánod az átvett írást, és hivatkozni tudsz az eredeti cikkre az úgynevezett rel=canonical kóddal. 
    Az adott cikk származását jelzed ezzel az oldalad <head> részében:
    <link rel="canonical" href="http://blog.pelda.hu/minta/cikk" />
     
    Ellenőrizd le, csupán néhány lépés!
     
    Ha a „lopás bűntényének lehetősége” forog fenn a honlapodat illetően, nem szükséges, hogy órákat tölts el az éterben hagyott ujjlenyomatok után kutatva. Könnyedén kivitelezhető lépésekkel néhány perc alatt szembesülhetsz az igazsággal!
     
    1. Copyscape ingyenes oldal használata. A másolás tényéről a Copyscape értesíthet téged, néhány könnyű mozdulatot követően.

      http://www.copyscape.com/

      A domain nevet, vagy url-címet beírva, már listázza is neked az azonos tartalommal rendelkező oldalakat, amennyiben egyezést talál. Az ingyenes online használható szolgáltatás még az egyezés százalékos arányáról is pontos információt ad. Az oldalakra kattintva, pedig színes kiemeléssekkel mutatja meg neked az egyezés alatt álló mondatokat.
    2. Plagiarism Checker.com, a plágium csekkolló oldal.

      http://www.plagiarismchecker.com/url/

    3. És természetesen maga Google. Habár fapados megoldás, de őségi módszer: a honlapod bizonyos szövegrészleteit találomra szúrópróbaszerűen bemásolod a Google keresőablakába, majd Entert nyomva listázza neked, hogy mely honlapokon található meg még ugyanez a szövegrész. 
     
    Az ingyenes változatokon kívül természetesen vannak fizetett szolgáltatások is, melyek lehetőségével élhetsz.
     
    Ezen lépésekkel te magad is ellenőrizheted, hogy honalapod szövegei „egykeként” élik-e internetes életüket, vagy az általad megbízott szövegíró a könnyebbik utat választotta-e, és mások írásait másolta le! Esetleg más vetett szemet a verejtékkel megírt írásaidra!
     
    Mit tehetsz ellene?
     
    Telefonon vagy levélben szólítsd fel az anyagaidat másoló, vagy saját készítésű fotóidat koppintó honlap tulajdonosát a másolt tartalom eltávolítására, a jogsértés megszüntetésére. Jobb az írásos formában történő felszólítás, ennek minden esetben nyoma van. Az esetleges szerzői jogok megsértése esetében a büntetések kilátásba helyezéséről a honlapodon is elhelyezhetsz írásos értesítőt. E megoldás a legtöbb potenciális „szarkát” eltántorítja a gondolattól is, hogy a CTl C-t és CTl V-t alkalmazza. Legvégső esetben a szerzői jogi törvény értelmében polgári peres eljárást is indíthatsz.
     
    Internetes szövegek másolása tehát semmiképp sem jelent előnyt vagy hasznot a számodra, kifizetődőbb inkább szövegírót megbízni vele, minthogy a könnyebbik utat választva később idd meg a levét.
     
    De mi a helyzet a képekkel? Honnan szerezz használható képeket a honlapodra? Következő írásunkban tippeket adunk a kereskedelmi célra és a honlapodra is felhasználható ingyenes képek „levadászásával” kapcsolatban!
     

    Hogyan kerüld el, hogy Google duplikációnak vegye ezen leközléseket? Használd a Canonical kódot!

    A Google felé jelezheted, hogy bár nem te vagy az elsődleges forrás, nem duplikálni kívánod az átvett írást, és hivatkozni tudsz az eredeti cikkre az úgynevezett rel=canonical kóddal. 

    Az adott cikk származását jelzed ezzel az oldalad <head> részében:

    <link rel="canonical" href="http://blog.pelda.hu/minta/cikk" />

     Bővebben a Canonical használatáról

    Megtekintve 2952 alkalommal Utoljára frissítve: 2014. szeptember 24., szerda 10:41